گزارش عملكرد آماری شهرداری یزد و سازمان‌های تابعه در سال 1388 تهیه شد

یزدفردا "مهدی فعالی مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار ما از تهیه و چاپ گزارش عملكرد شهرداری یزد و سازمان‌های تابعه در سال 1388 خبر داد. وی گفت سازمان فاوا شهرداری یزد با توجه به شتاب روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و اهمیت وجود یک نظام جامع آماری در شهرداری یزد و سازمانهای تابعه و با هدف جمع آوری، تجزیه و تحلیل، ارائه، تفسیر داده‌ها و مشاوره به گونه ای که کلیه کارکنان و مدیران شهرداری مربوطه بتوانند به راحتی اطلاعات پایا، کارا و به روز را در تصمیم گیریها و فعالیتهای مربوطه به کار گیرند در پایان سال 87 نرم افزار نظام جامع آماری را تهیه و پیاده سازی نمود.
فعالی با اشاره به اینكه بازنگری در شیوه‌های تولید و انتقال آمارهای ثبتی یكی از ضروری‌ترین اقداماتی است كه در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد بی‌شك با توجه به وسعت و حجم زیاد اینگونه آمارها و نتایج موجود، همكاری كلیه واحدها‌ و سازمان‌های تابعه شهرداری لازم است.
وی در پایان تهیه لیست اقلام آماری (آمارهای قابل تولید)، ارزیابی اقلام تهیه شده و انتخاب اقلام آماری مورد نیاز، تهیه تعاریف و مفاهیم برای اقلام آماری مشخص شده، بررسی و اصلاح فرن‌های موجود و طراحی فرم‌های جدید و تهیه فرم‌های انتقال آماری را از مراحل تهیه گزارش سال 88 برشمرد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا